11 Ağustos 2014 Pazartesi

Bitenler #17

         


         Ülkemiz garip bir yere doğru sürüklenirken benim hayatım da bol iniş ve çıkışlarla devam ediyor. Çok fazla uğrayamasam da buralara aklım hep yazılarda, kitaplarda.
         Aslında bu bitenler yazıları bir yandan da kendimize ne kadar baktığımızın, ne kadar iyi davrandığımızın da bir göstergesi. İşte ben son zamanlarda biten ürünlerimden anlıyorum ki ben kendime hiç iyi davranmıyorum. Makyaj falan da yapmıyorum zaten. Kuşadası o kadar sıcak ki her an buharlaşacakmışım gibi hissediyorum. Bakalım neler bitmiş:
         L’oreal Pure Zone Derinlemesine Arındırıcı Jel: Şu içinden yüz pedi çıkan yüz yıkama jelleri gibi aynı. Belki de onlar bunun yeni versiyonudur, bilmiyorum. Ama fena bir ürün değildi. Kokusu da beni rahatsız etmedi. Rastlarsam yeniden alabilirim.
         Beauty Formulas İntimate Temizleme Jeli: Bu ikinci ya da üçüncü paketim olmalı. Gerekli böyle şeyler. Yenisini açtım bile.
         Palmolive  Aroma Therapy Energy Duş Jeli: Mandalina ve limon otu özü varmış içinde ama ben nedense hep yeni demlenmiş yeşil çay kokusu alıyordum. Hiç sıkılmadan kullandım. Yeniden bulursam alacağım.
         Avon Outspoken İntense Parfüm: Çok severek kullandığım bir parfümdü. Ama katolokta göremedim. Denk gelirse yeniden alacağım.
         Lady Speed Stick: Başlarda sabun sürüyormuşum gibi gelse de sonradan çok sevdim bu ürünü. Yenisini aldım bile.

         Dalan D’olive Yoğun Bakım Kremi: Benim sadık yarim Dalan’dır.

Hiç yorum yok: